27 Ekim 2014 Pazartesi

Varlığını hissetmek

Tatlı miniğim gecenin bu saati uykum kaçtı, seni düşünüyorum. Varlığının olabileceğine dair hislerim yoğun dünden beri. İnşallah diyorum, inşallah varsındır. İnşallah benimle, bizimle bu yolculuğa çıkıyorsundur.


Seni düşünürken daha şimdiden gözlerim doldu.Sana öğreteceklerimi, vermek istediklerimi düşündüm. İlk olan ne biliyor musun? Sevgi ve sevmeyi bilmek. Sana tek öğretebileceğim bu olsa da bunu öğreticem bebeğim. Nefret etmeyi, kin duymayı değil, sevgiyi, mutlu olmayı öğreneceksin sen.
Sen çok şanslısın. Annen ve baban sevmek nedir biliyor. Daha doğmadan hissedeceksin, öğreneceksin sevgiyi.
Güzel bir eve, mutlu bir aileye, birbirini çok seven birbirine değer veren bir anne babanın yanına geliyorsun bebeğim.
Daha doğmadan şanslısın ve inanıyorum ki bu hayatın boyu devam edecek.
Seni seviyorum bebeğim.
Umarım şimdiden gerçeksindir...


Seni bekleyen,
Annen

27.10.2014 03:33

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder