28 Ekim 2014 Salı

Hamileyimmm

Bugün sabah da diğer hamilelik testini yaptık evde. Tek bir testle yetineceğimizi düşünmüyordun değil mi:)

Vee yine çift çizgi...

Ben zaten dünkü testle ikna olmuştum şimdi ise baban iyice ikna oldu.

Öğleden sonra da doktora gidicem kan vericem. Bir de kan testinde görelim bakalım seni ne kadarlık olmuşsun. Standart hesaplamalara göre 4 haftalıksın henüz. Hatta beklenen doğum tarihin 4 Temmuz:) Belki 2 gün daha beklersen evlilik yıldönümümüzde kucağıma alırım seni canımın içi. Ben şimdiden çok seviyorum seni. Nasıl beklicem 9 ay seni kucağıma almak için:)

..............................

Kan testini de yaptırdım ve evet varsın bebeğim. 3'te 3 :)

B-hcg değerin 995 çıktı.

Doktorumuz Sibel Malkoç. Güvendiğim ve sempati duyduğum bir insan kendisi. Değişiklik gerekmediği sürece onunla devam ederiz diye düşünüyorum seninle yolculuğumuzda:)

Cuma akşamı seni görmek için randevumuzu aldık. Olması gereken yerinde misin bakıcaz. Hamilelik oluştuğuna dair işaretler tam olsa da senin rahim içinde oluşmuş olman da çok önem arzeden bir durum. Bence doğru yerdesin bebeğim.

Seni çok seviyoruz.

Sanki sen Hayal'imizsin gibi geliyor bana. Çınar daha sonra gelecek gibi hissediyorum. Sağlıkla seni kucağıma almak, sağlıklı bir bebek olarak doğman dışında gerisi çok da önemli değil bebeğim. İster Çınar ol ister Hayal, dünyamıza hoşgeldin bebeğim.

Bu isimleri ne zaman düşündünüz diyeceksin belki okuduğunda, ama baban ve ben daha evlenmeden doğacak bebeğimizin ismine karar vermiştik:) Kız olursa Hayal, erkek olursa Çınar olacak demiştik. O yüzden şuan için isme karar vermek gibi bir uğraşımız olmayacak hiç. Tek gereken senin cinsiyetini öğrenmek bebeğim.

Seni bekleyen,
Annen ve Baban

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder